Praktisk informasjon

OBS! DET ER OPP TIL HVER ENKELT KUNDE Å SETTE SEG INN I RETNINGSLINJENE!

 

  •  

    *Lokalet er dessverre ikke handicap-vennlig.
    *Kun betaling via Vipps eller med bankkort, jeg tar ikke imot kontant betaling. 
    *Gavekort er gyldig i ett år fra kjøpsdato.
    *Varer byttes kun uåpnet av hygieniske årsaker og med kvittering på kjøp.
    *Det er 16 års aldersgrense på alle behandlinger. Unntak er piercing, microblading og all PMU, hvor aldergrensen er 18 år. Kunder under 16/18 år må ha med foresatte.
    *Avbestilling og endring av din behandling må skje innen 24 timer før din time eller 48 timer for mandag. Jeg fakturerer 100 % av din behandling for uteblitt, for sen avbestilling eller for sen endring av din time, opptil 1500,-.
    *Skal du endre din behandling gjelder også 24-/48-timersregelen. Ofte kan du velge andre behandlinger eller legge til behandlinger, men er originalbehandlingen dyrere og tar lengre tid enn hva du endret til, vil jeg kreve betalt for den originale behandlingen ift. tid, produktbruk og tapt forventet inntekt.
    *Du får ikke behandling dersom du er syk/smittsom. Dette av hensyn til meg som terapeut og andre kunder.
    *Kom nydusjet (ren) til hårfjerningsbehandlinger. 
    *Møt opp 10 minutter før behandlingen din starter. Er JEG forsinket får du likevel din tid – er DU forsinket kan dessverre ikke behandlingen forskyves og behandlingstiden blir forkortet med hensyn til kunden etter deg.
    *Timen din er satt opp for akkurat deg og jeg ønsker helst ikke følge av verken venner, familie eller barn inne på behandlingsrommet. Dette er fordi du betaler for tiden, og jeg ønsker å kunne gi kun deg all oppmerksomheten. Jeg trenger også arbeidsro mens jeg jobber.
    *Behandlingsrommet skal være så sterilt som mulig – vennligst ta av sko ved ankomst og ikke nyt mat og drikke i rommet.  
    *Har du fått utført behandlinger av andre enn meg som krever vedlikehold er det et tillegg på 200,-. Jeg forbeholder meg retten til å avgjøre om det kan vedlikeholdes eller om det anbefales å fjerne og starte på nytt. Dette er for å kvalitetssikre behandlingene i forhold til prosedyrer og produkter. Dette gjelder spesielt vippeextension.
    *Som førstegangskunde vil du bli bedt om å fylle ut et klientskjema/journal for å oppgi informasjon om din helsetilstand. Dette er frivillig – men dette er en sikkerhet for deg som kunde og for meg som terapeut slik at jeg kan tilby deg best og riktigst mulig behandling. Ved all permanent makeup, microblading og hulltagning må du også signere eget skjema for behandling - dette er ikke frivillig.
    *Etterbehandling av permanent makeup er essensielt for sluttresultatet. Timen er inkludert i prisen og skal benyttes innen 3-6/4-8 uker. Utover denne tiden vil du bli belastet full pris på behandlingen. 
    *Ved flytting eller avbestilling av time gjelder 24-/48-timersregelen og du vil bli belastet med 500,-. Får du ikke utført touch-up innen tidsfristen må du betale full pris for ny time.
    *Reklamasjon på vedlikeholdsbehandlinger SKAL skje innen en uke fra behandlingsdato og behandlingen/feilen/mangelen/skaden må ikke være prøvd rettet på selv eller av andre terapeuter. Det er ikke reklamasjon på behandlinger der det er påvist sykdom, medisinbruk, allergier som påvirker behandlingen eller ved feil hjemmebehandling.
    *Hvis du skal reklamere på behandlinger skal dette skje innen en uke og behandlingen skal utføres innen en uke etter behandlingsdato. *Jeg tilbyr raskt reklamasjonstider – du som kunde må kunne ta timen du blir tilbudt for å få det som reklamasjon. Hvis reklamasjonstimer flyttes eller avbestilles utenfor 24/48 timer vil du bli belastet med 350,-.
    *Jeg tar ofte bilder av mitt arbeid til videre læring, inspirasjon, dokumentasjon og markedsføring i sosiale medier; Instagram, Facebook, hjemmeside og lignende. Jeg spør alltid og passer på at du ikke er gjenkjennelig på bildet med hensyn til personvern. Jeg vil spørre ekstra og få godkjent bilder som viser din identitet eller kan gjenkjennes. Ta det som et kompliment at jeg ønsker bilde av akkurat deg og arbeidet jeg har utført :)
    *Jeg besvarer ikke telefonen når jeg sitter opptatt med kunde. Send meg en sms og jeg ringer deg opp igjen når jeg er ledig. Du kan også sende epost, sms, Facebook-melding eller benytte onlinebooking.
    *Jeg setter stor pris på konstruktive tilbakemeldinger og jeg ønsker at alle mine kunder er 100% fornøyde. Skulle du være misfornøyd med din behandling eller om du lurer på noe – ikke nøl med å ta kontakt med meg.